Čakaniu v ZSE Centrách už odzvonilo
Vedeli ste, že väčšinu záležitostí týkajúcich sa elektriny alebo plynu nemusíte riešiť osobne v zákazníckych centrách alebo volaním na linku? Môžete si ušetriť čas a vybaviť ich jednoducho a pohodlne online.
Rýchla doba si vyžaduje rýchlu komunikáciu
Mnohé spoločnosti už pochopili, že ak si chcú dlhodobo udržať zákazníka, je potrebné, aby mu ponúkli okrem výhodnej ceny aj pridanú hodnotu vo forme zákazníckej starostlivosti. Dobrou príležitosťou, ako sa dostať bližšie k zákazníkovi a flexibilne reagovať na jeho potreby, je presunúť komunikáciu s ním do online prostredia. Viaceré firmy majú okrem svojich oficiálnych webstránok zriadené aj profily na sociálnych sieťach, prostredníctvom ktorých môžu dostávať zo strany zákazníkov podnety na zlepšenie alebo aj pozitívne hodnotenia.
„Naša spoločnosť je otvorená komunikácii cez sociálne siete. Berieme to ako priestor, kde môžeme získavať spätnú väzbu od našich zákazníkov a zároveň s nimi diskutovať a hľadať riešenia ich požiadaviek. Uvedomujeme si, že mnohí ľudia uprednostňujú online komunikáciu, ktorá je rýchla a jednoduchá. Naši zákazníci majú preto k dispozícii online účet na www.zse.sk. V rámci neho si môžu kedykoľvek z pohodlia svojho domova zmeniť výšku mesačných záloh za elektrinu alebo plyn, upraviť dátum splatnosti, aktualizovať kontaktné údaje či aktivovať elektronickú faktúru. Zákazník má vo svojom online účte prístup ku všetkým faktúram za posledných 6 rokov, môže si podrobne analyzovať svoju spotrebu elektriny aj s tipmi a trikmi na úspory energií alebo využiť ďalšie výhody online účtu. Zároveň sme pre tých, ktorí uprednostňujú osobné stretnutia s našimi pracovníkmi, umožnili online sa objednať na konkrétny termín do ktoréhokoľvek ZSE Centra,“ hovorí Marián Ponechal, vedúci tímu propozícií a analýz v ZSE.
Získajte k elektrine a plynu havarijnú službu zadarmo
V dnešnom konkurenčnom boji o zákazníka neobstojí hocijaká ponuka. Spoločnosť ZSE, ako jediná, prišla na trh s bezplatnou nonstop havarijnou službou Elektrina a Plyn so zárukou. „Tieto služby doteraz využíva viac ako 300 000 spokojných zákazníkov, ktorým sme vďaka týmto službám celkovo ušetrili už 150 000. V rámci služby Elektrina so zárukou má zákazník krytú úhradu práce technika v prípade havárie elektriny, vrátane dopravy a drobného materiálu až do výšky 150 €. Služba Plyn so zárukou kryje prácu, dopravu a drobný materiál použitý pri odstránení havárie plynu takisto do výšky 150 €. Počet havárií za rok je neobmedzený,“ dopĺňa Marián Ponechal zo ZSE.
Viac informácií na www.zse.sk